:)


Assalamualaikum w.b.t. dan Selamat Pagii ^^

Gambar kat atas tu takde kene mengena pun dengan post aq kali ni . Memandangkan harini bersamaan 30 September 2011 soo , aq kenelah rajinkan diri untuk mmbuat New Post . Heee , sebab ape ? Sebab harini kelas aq cutii :) ngehhngehhh ^^ takpe , sape kelas yg tak cuti harini , nnt time kiterg sekolah korg pulak cuti . Adil kaaaan ? Well lek lek sudah . lgpun pegi sekolah pun mesti best je kaan . yelaa , paling byk pun bape kelas je yg sekolah . Aman wehh sekolah tuu ; 

Then cikgu kate budak hostle kene dtg jugak walaupun time tu kelas dierg cuti . ehh , nak dtg jugak boleh ? kt rumah takde buat ape doe . baik aq dtg sekolah . at least kalau belajar pun ade jugak ilmu masuk . kt rumah takleh tahan nafsu aa . asik nak onlinee jehh --' #hee . 

okayy , pape pun , aq act tujuan utame nak wish kawan aq punye birthday ;

Beb , disebabkan time birthday aq dulu kw tak wish kt wall aq , kw just wish kt IM jeh . So , aq pun malas lah nak wish kt wall kw . Hahaaa ;

Sooo , aq doakan kw so that panjang umur , murah rezeki , bahagie dgn keluarga & org tersayang ;
 aa , lagii , happy always . jgn asik nak cari pasal ngn aq jeh , jgn asik nak marah aq jeh . haha tauu :)
then , ape lagi aa ? 

Ohh yea ;
HAPPY BIRTHDAY AWAK :')


Sincerely ,
budakyangdudukdekatbelakangsekalisebelahpintuantaratigetigemejaduduktengahtengah :)

Thanks and ByeBye :)