Dah lepas makan ape semua tu , aq ajak b ngn fatin naik kelas 2Delima . then tga lepak lepak sekali Husna and the geng terus berlari turun . Kiterg yg taktahu ape ape ni pun terus lari turun bawah . Dah penat-penat smpai bawah , ttbe fatin ckp botol air die ttggl kt atas #tulaa , lari mcm org gilaa lg kan ? kan dah tertggl . then aq jugak yg teman die naik atas balik then amik botol air biruputih die tuhh . Lepastu kiterg jalanjalanjalanjalan sampaaai kt tempat b ngn Nurin ngn Haha ngn Nurin lg satu ngn Mayra ngn sape lg tah lepak . sesampai je terus bisik kt telinge b #sokseksoksek . HAHA , pasal ape ? biar aq ngn b jelaa yg tahuu . Lepastu kiterg bangun then jalanjalanjalan then Hasanbudakcomelyangbanyakgileadikberadik tuh panggil aq . tanye tu tanye ni . Haihh kw ni Hasan .. boleh lg kw tnye mcm tu . mcm lah aq ni kejam sgt sampai nak .. Err forget it --'
Then lepastu ttbe tah mcm mane boleh terlepak dekat depan asrama lelaki . HAHA kiterg lepak situ mule mule sebb tmpt tu kosongg . Borakborak , ketaweketawe , gosipgosip , main campakcampak batu , ter-jeritjerit . Hahaa sumpah best . #Gedik ? haha who cares awak ? lame jugak lah kiterg lepak kt situu . last last terpakse blaa sebab budak laki halau kiterg . err , kfineee kiterg blaaa --'
then , Habiss . Haha , semua org pun balik ;
# heyy , Sorry k kalau aq ade buat kw marah kt aq ? #akusajejehbuatmacamtuhsebabakunakkauraseapeyangakurase :)
# yang pasal surat tuu , lahaii , takyahlah nak risau sgt , ramai lg budak name Laila kt sekolah tu . KUD .
#bagitahudekathasancomelyangbanyakgileadikberadiktuhhyangakurindudiaaa :)


