bosanbosanbosan :)

Assalamualaikum and Heyy Youuuu ;

'Hujan yang turun bagaikan mutiara , berkilau bersinar berkerdipan , subur menghijau bumi terbentang , dan bayu berpuput lembut...'

Eccehh . Nanyi pulak minah nihh . Ahaa bia laa . lagu favee aq tuhh . Awak , harini hujan lahhh #so ? kw nak aq buat ape ? okayy stop . aq bosan wehh . takde ape nak buat . study ? Ohh God , malam boleh ? Siangg nak enjoyy enjoyy dulu #aah . dapat result teruk baru kw tahu betape pntingnya ENJOY kan ? Heyy , chillex laa dher . jgn lah marah marah #hurr okayy okayy .

Ape ke gile minah ni cakap sorg sorg ? Err , maafkan die . die tga bosan . eh , mandi hujan jom ? Err taknak ahh . Dah lah minggu depan Paper Science . Huii bahayeeeee . Cikgu Nasaaaaaa , kiterg tahuu kiterg selalu buat cikgu marah . Kiterg takde niat pun nak buat mcm tuu . Kiterg tahuu cikgu lebih suke ajar 2Intan . Alaa jgn cemtuu cikgu . Kiterg try nak mesra mesra ngn cikgu  tp cikgu tegas sgt , tu yang kiterg takut nak mesra sgt . nnt cikgu ckp kiterg ni melampauu . Kiterg mintak maaf kalau kiterg TERtidur time cikgu ajar . err , ngantuklah cikgu . Sorryyy :' Tapi Saye suke cikgu ajar kiterg ! Banyakk tauu bnde yg kiterg belajar . HEE saye faham bile cikgu ajar :) Err lastly , CIkgu , and semuaaa cikgu yang mngajar 2Delima , Terima Kasih Cikgu . Err , Halal kan semuaaaa ilmu yg cikgu bg kt kiterg eh ? Saye hargai sangat sangat . Doakan kami cikgu . Doakan supaye kiterg berjaye dunia akhirat . Maaf kalau selame cikgu ajar kiterg ni , kiterg ade buat salah . terkasar bahasa , terbuat cikgu kecik hati . Sooo Sorryy :' #touching pulak minah nihh . Saya sayangg CIkgu-cikgu saya !

dahtujehkudbyebye

Act kaaaannn , aq suka tgk gamba untuk post nihh . Lawa dohh baju die . dgn rantai segale semua tuhh . Auwwhhh perfect gituhh ! Kbyee ;



Thanks and ByeBye :)