Bukan pasal kw lah ;


Assalamualaikum and Heyy Guys :)

Perlu ke aq bagitahu yang aq kecik hati , sakit hati , frust dgn kw ? Well aq rase kw sendiri patut tahu tanpe aq bagitahu . #k ayat mcm keling. No , seriously aq ckp . Ape yg aq buat selameni mcm kw tak peduli je ? okayy aq taktahu laa ape yg aq ckp ni ye atau tak . Maybe ape yg aq nmpk , perasan lain . Tapi serious act aq sendiri tak paham dgn perangai kw . Kw pelik doe . Kejap lain , kejap lain . Ape kw ni ade hantu raye ke pe ? Okay , its not funny . dah dah , jgn nak pening pening kepale cari sape yg aq maksudkan nih . Serious aq taknak  cari gaduh ngn kw , kw  mahupun kw . Aq manusia biasa dan aq tahu semua org tak perfect . Tapi tolong jangan buat mcm aq mcm orang bodoh . Kalau aq boleh respect kw as a human , kenapa kw takboleh ? And please jangan tanye aq kt luar psl post nih . Mmg aq takan jawab . Ape yang aq takpuas hati biarlah aq simpan . Kalau aq ngadu kt sape sape pun bukannye ade org nak dga . brr --'

And yes , thanks dekat RAR sebab die kadang kadang sgt memahami aq . walaupun kkdg aq kene ulang 2 , 3 kali cerite yg same #sbb die takpaham . HAHA , comel laa kw b :) Kite hampir 2 tahun kenal kaan ? Tapi aq rase kite takpernah kud gaduh smpai takk tegur seminggu or beberapa minggu . paling lame pun 2 , 3 hari . Yeke ? Ke takpernah gaduh ? HAHA . Ape ape semuaa mesti aq nak bgtahu kw kan ? Everythingg . kannn ? cume kw tu jeh yg banyak berahsie ngn aq . sampaii hati luu :( Well , sesungguhnyaa aq tersgtlah sayang kw lebih dr aq sayang Hasan . HAHA ;

Thanks and ByeBye :)