Rinduuuuuu :')


Tadi Luqman Aziz dgn Azizi boleh lg ckp aq dari sekolah Tamil ? Dah lah die pegi satu kelas ke satu kelas just nak bgtahu org psl tu . ktakpesabar --' . Dah balik tu pandai pulak si Zizi mintak maaf dgn aq . HAHA , kelaka pulak aq tgk . Then td aq online , tgk harini birthday Saadah . Kiterg dlu satu sekolah time sekolah rendah . Bile dah igt sorg , teringt pulak dekat the Original BDSR . Mampuiihhh rindu gilaaa aq kt korangg . Aq igt lagi time kite darjah 6 , kite makan samesame kt meja kantin yg hujung sekali dekat dgn pokok bunge pelik tuhh . Tempat tu kite dah conquer 3 tahun kan ? sejak darjah 4 lagi kalau tak silap aq . enn ? Yes ! Then , kalau jalan pun samesame . beratur samesame . duduk meja dekatdekat . time exam kite main tirutiru . dahi lah , hidung lah , mulut lah , dagu lah . HAHA , SUMPAH aq rinduu dengan semuaa tuhh . Then kite satuuu kelas masuk Choral Speaking . mule mule saje buat persembahan for mesyuarat agung . Then ttbe Teacher Azah ckp yg kiterg kene masuk pertandingn Choral Speaking peringkat Zon . And Yes , kiterg dpt tmpat pertamaaaaaa . HEEEEE ; Sukee gilaaa timee tuuuu :') pergi kt peringkat daerah , dapat second place . Lahai , sedih kud timee tu . tapi tkpelah , bukan rezekii ennn :) Then time dah nak UPSR aq , Fahira dgn Ainur kononnyaa buat study group kt rumah aq . Hahaa , kiterg bknnye study sgt punn . Bekajar sikit then mainmainmainn . Auuwwhhh Best gilaaaa :' Then dah lepas UPSR , kite belakon samesame kaaann ? Cerite Nujum Pak Belalang . Aq igt lagii kitee practise dekat dewan yg kat TNB tuhh . HAHA , time tu mmg tak senang gile nak practise sbb ade org nampak tu lah , ni lah . haihh , buat aq takut jehh kan . Then , disebabkan kiterg punye lakonan paling gempak serta kelakar , sooo , kiterg dpt tmpat pertama ; hihi Sumpah best .

Lepastuuu , kitee lawan bola baling antara kelas kaaan ? kelass kitee menanggg kaannn ? HIHI . Team Cikgu Azilawati . Yes ! aq tak lupe lagi beb saat saat kite berlawan tuhh ! #ayat beriyee ; Lepastuu , dah dapat result UPSR , masing masing result gempak gilaa enn . 21 org dpt 5A . sorg dr kelas 6Bijaksana . yang lain sume from 6Arif kaaan :) Result gempak , dpt sekola pun gempak gempak lah kan . Membe mmbe semuaa , ade yg dpt PG1 , PG3 , MRSM , SBP and soo onn . Lahai aq sorg jeh yg dpt KM wehh . Mane tak meraunggg ! serious rase down gilaa time tuu . Then pergi pendaftaran KM , tgk , Hisyam sekolah situ . Haihh lege aq . dpt satu kelas pulak tuu . K , rase okayy sikitt . Then , form2 aq pindah STaND . #k, aq taknak cerite pengalaman aq kat KM . cume nak ckp yg sekolah tu cool dan aq tersgtlah rindu sekolah tuhh :'
STaND ? Haihh , okayylaa . sekolah baruu , kerusi baruu , mejaa baruu , kawankawan baruu . cikgucikgu baruuu . semuaa baruu :)

p/s : BebudakBDSRSekolahKebangsaanPasirGudang1 ;

Guyyss , mane korg pegi ? Korg mesti ckp aq mnyombong en skg ? tak wehh , aq cume taktahu mane nak cari korg . YES , aq rinduu gilaa vaveng kt korgg . yang still contact aq skg ni Atika , Ainur , tu jeh aq igt . yg lain semuaa senyap jehh .
 imissyouguysalot !

Thanks and ByeBye :)