Aku tga dekat schh ibuu nii. Bosannn gilaaaaa. Ibu punye meeting mak aihh tak habes habes. Nasib baik td ibu ade kasi broadband. Die takut aku mati kebosanan. Bhahhaaa. Then mase tga online dekat iPod , ttbe rase mcm ngade ngade nak online dekat foneee. So , dah buat itu ini dekat fone , then masuk internet and search FB. Dah letak pass ngn email ape semua tuhh. Die kate acc aku locked ? Ke gituu gituu laa. Then kene type balik perkataan pelik yg die kasi tuu. Aku dah buat betul dahh , die kate salah. Banyakkk kalii pulak tuuu. Then aku pun give up ahhhh. Pegi iPod balik , log in FB kat iPod. Sekali die kate takboleh ! Makkk Aihhhhh , lutut dah menggeletar habesss. Then aku masuk Safari , search FB. Then try log in dr situu. Bace Bismillah , selawat sikit. click 'log in' sambil pejam mataa. bhahahaa seramm wehhh. Sekali boleh ! Fewwwww nasib baik bolehhhhhh. Kalau tak boleh jugakkk , mmg tak aman aa hidup akuuuu. Bhahaha.
Tu laa. Buat kerja bijak laksana lg kaaaannnn. Aa hamekkkk kauuuuu. Nasib baik boleh log in lg. Kalau takk bolehh , haa mmg padan lah dengan muke sendiriii. fuhhh naseb baik faceebook akuu ni baikk. Enn ennnnn ? Heeee Alhamdulillah ;
# pelik pelikk je akuu niii. Haha k nak cerita tu je :)


