Domo Colour PINK !

Assalamualaikum :)


Aku cari benda alah ni dekat semuaaa tempat tapi takpernahnye jumpe . Then entah macam manaa Aida cakap die pernah jumpe dekat KipMart . Aku pun suruhh aa die belikan . Dueee pulak tuu . Konon satu lg nak kasi orangg . Then hari isnin tu die bagi . Die kate tggl satuu je . So , aku cakap ngn B ;

Aku : Wehh taknak bagi die aa cmni .
Die : Kw takyah nak jadi keling ngade ngade . Kasi jeee laa . Haritu kw jugak beriye nak bagi .
Aku : Abis akuuu ?
Die : Nanti aku belikannnn .
Aku : betul ? Janjii ?
Die : Yeeeeeeeeee . Kasi tauu .

Okay aku sangat terharu ade kawan macam die :') Tapi haha sampai sekarang die takbelikan lagi . HAHA :) 
*okaygurau :)

Then mase rehat , aku tga berbual dengan b . oh sorry , gosip act . Heheee . Lepastu die dekat belakang b kud mase tu . Aku pun 'Woii !' sambil campak domo ni dekat die . Hamekk kw dengan plastik kedai tu sekali aku bagi . Dah lah plastik kedai tu burukksss . Haha peduli apeeeee nyahh . Cool kan care aku bagi die . Takde mukadimah bagai . Haa amekk jee . Baling pulak tuu . Woiii lagii . HAHA takpayah nak formal sangat . Die bukan boss aku . Lagi pun die dah biase kene campak barang dengan aku . So , takyah nak complain sangat lah kan . Nak , amik , taknak , bagi balik . And btw , kw takpayah ehh kasi domo tu kat orang lain . Contohh laa sebagai hadiah ke ape ke . Kalau dah taktahu sangat nak buat ape dgn bnde alah tu , bagi aku balik . Nak bagi orang lain , sile beli sendiri . Jangan gune barang yang aku kasi dekat kw . Okayy ? HIHI sile terase :)

Thenn .. okay aku tak ingat sebab aku buat post ni smbil tgk Boboi dekat YouTube . Gelak tak berhentii sampai lupe ape nak tulis . Okay cool :)


Okay , aku tak mengharap pun :)
*okaytipuakutersangatlahmengaharraaaappp*nangissobsobyeahhakugedikksss*


Thanks and ByeBye :)