Girlfriends of the Year :)

Assalamualaikum and Hey Folks ;

Tahun ni macam macam jadi kat aku . Kehilangan kawan baik , dapat kawan baru , gaduh sana sini :) Tapi , ni laa hidup kan ? We can't control what will happen to us but , we can control on how we react . So , ape yang buruk , aku taknak laa cerite . Yelaa , orang kate blog ni bukan tempat untuk mengutuk orang . Takpelaa  tu pendapat dierg . Pade aku , blog ni kan mcm diari . Kite luahkan segale isi hati kite kt sini . Tak kire laa baik ke buruk ke . Name pun luahan hatii enn . Hipokrit gile kud kalau kite asik fikir bende baik je . Kalau taksuke bace blog aku takpe . Aku tak promote pun . Aku takperlukan comment kw pun . Taksuke blog aku ? Pergi aaa ngadap blog sendiri sane :) Okay , back to the topic ;



Okay macam biasa , nii laaaaaa sahabat dunia akhirat aku . Rabiatul Adawiyah Roswadi . Die laa kawan pertama aku sejak aku masuk sch menengah . Die laa yang teman aku kehulu kehilir . Die laa yang selalu marah aku kalau aku buat silap . Die laa yang selalu teman aku jumpe Hasan . Die laa yang dengar aku membebel time aku tga sedih , happy , marah . kire mcm all the time laa ; Korang taksuke die ? korang benci die ? Go ahead . Die manusia biase . Kalau die pernah buat silap pun same je laa mcm kite semua . Nobody's perfect . We've made mistakes , we've screwed up . Takde sorangg pun yang dapat lari dari semua tu . B , kw selalu tolong aku . Aku teramatlah menghargai jasa kw . And if tahun depan kite tak satu kelas sekalipun , kite still kawan k ? kite jumpe tiap tiap hari . okay ? Sumpah aku rindu kw :') 

I Love Youu , Rabiatul ;


Okay yangg nii pulak Nurul Suraya Shahri . Nampak je pemalu . bile dah start gosip ngn minah ni , okay serious gempak . HAHA :) Mule mule aku jumpe die mase dekat KM . Kiterg tak satu kelas . Tapi kelas die ngn kelas aku gabung time Agama . So , selalu jugaklaa nmpk muke die . Tahun lepas die , mak aihh sombong nak mampus . Then tahun ni , tetibe satu kelas . Awal tahun , still sombongg lagi . Then , die duduk sebelah aku time dekat lab sc . Bile tanye pape , die mesti jawab 'entahla , kite takdga cikgu cakap ape' hurr --' membazir air liur akuu jee . Then tetibe dalam bulan empat gitu die dtg tempat aku . Die tanye itu ini . Entah mcm mane , kiterg terus rapat . Kalau aku rase sedih , nnt aku mesti cerite kat die . Die ni matangg sikitlaa dari aku . HAHA :) Bile bab bercerite , die agak beriyee kud . dgn tangan die lg . Hahaa ; Tapi , aku merasakan die taksatu kelas ngn aku kud tahun depan . Die jauhh lebih pandai dari akuu . Tapi takpelaa . Kite still boleh jumpe kan Su ? :')

Wa Sayangg sama Luu ahh Suraya :')




Aku betul betul tak sangke yang aku boleh rapat ngn die . Cool wehh die nii . Kiterang rapat mase form3 tga PMR . time tu dekat 1Ratna . Die ajar aku maths . Okayy maths die terer giloo . Same macam Suraya . Then kiterg mule lepak same same . Gossip ngn die mmg best nak mampus . Same mcm due ekor kat atas tuu . Gempak gile kalau dah mule kutuk orangg . HAHA . Die pun same gile gile ngn aku . Ahh mmg hidup ahh aku  kawan ngn minah nii . Then pergi Jusco harituu pun aku jalan ngn b , su , ngn die . and blablabla ..

Aku Sayang Kau dohh , Miraa ;



And the others ..

Aida - Fauziatul - Cikien - Mira

Nurin :)

Mayra :)

Husna :)



# Yang lain lain tu aku cari gambar korang takjumpe . heee :)




So , Byebye and Assalamualaikum ;

Thanks and ByeBye :)