Assalamualaikum :)
Dah lama tak update kan ? Okay baru seminggu . Ee lama laaa tuu . Agak busy laa sejak bermulanya hari persekolahan ini . Okay bajet . TApi serious , aku nak tgk tv pun tak sempat . Balik rumah , aku terus tidur smpai petang smpai mak aku kejutkan . Buat mase ni , Alhamdulillah paling awal aku bngun pukul 5.30 ptg . HAHAA ngantokk wehhh ! Balik sekolah je teruss Zzzzzzzzzzzzzzzz Then malam baru terkial kial buat homework . Tapi kalau boleh aku siapkan dekat sekolah . Ehem , budak rajin mmg cmni . HAHA sile muntah sekarang ;
Minggu ni macam macam jadi . Ade orang kasi kitkat tapi aku TERtinggalkan dekat bawah meja . HAHA okay cool . Aku tak bawak balik rumah punn . Aku ingat aku dah masukkan dalam poket . Rupenye takpuunn . Hahaa sengal sungguh . Hari Selasa budak Bestari & Pujangga ade latihan rumah sukan . Yang sesia petang , latihan die pagii . Soo , mase rehat tu Hasan masuk kelas akuu . Then die pergi katin kejap , lepastu die naik atas balik . Aku nampak die pegang due coklat . Satu tu die tga makan . Satu lagi die letak ataas mejaa akuu . Haha menjerit terus akuu . Ye , mmg beriye . Biarlah , kw susah ape ? die bukannye beli pakai duit parents kw pun .
Then esoknye aku pulak yang ade latihan rumah sukan . Then time cikgu tga mmbebel ape tah kt depan , aku nmpk Hasan dekat belakang . Aku lambai die , die lambai aku balik . Wuhuu sungguh beriyee . Then dah lepas lari lari dekt padang , turun dekat dataran balik . Then mase tga joget joget lompat bintang ape semua tuh . Nmpak Hasan dekat lab comp . Lambai die lagi . Hahaa orang yg kt sekeliling aku mesti menyampah tgk aku . Haha biarlah , bukannye aku gune tenaga parents dierg pun nak melabai hasan tuu .
Minggu ni macam macam jadi . Ade orang kasi kitkat tapi aku TERtinggalkan dekat bawah meja . HAHA okay cool . Aku tak bawak balik rumah punn . Aku ingat aku dah masukkan dalam poket . Rupenye takpuunn . Hahaa sengal sungguh . Hari Selasa budak Bestari & Pujangga ade latihan rumah sukan . Yang sesia petang , latihan die pagii . Soo , mase rehat tu Hasan masuk kelas akuu . Then die pergi katin kejap , lepastu die naik atas balik . Aku nampak die pegang due coklat . Satu tu die tga makan . Satu lagi die letak ataas mejaa akuu . Haha menjerit terus akuu . Ye , mmg beriye . Biarlah , kw susah ape ? die bukannye beli pakai duit parents kw pun .
Then esoknye aku pulak yang ade latihan rumah sukan . Then time cikgu tga mmbebel ape tah kt depan , aku nmpk Hasan dekat belakang . Aku lambai die , die lambai aku balik . Wuhuu sungguh beriyee . Then dah lepas lari lari dekt padang , turun dekat dataran balik . Then mase tga joget joget lompat bintang ape semua tuh . Nmpak Hasan dekat lab comp . Lambai die lagi . Hahaa orang yg kt sekeliling aku mesti menyampah tgk aku . Haha biarlah , bukannye aku gune tenaga parents dierg pun nak melabai hasan tuu .
Okay haritu cikgu cakap kalau hari Rabu , kene pakai bju unit uniform FULL dress . Kalau tak FULL , HALF pun boleh . half die taknak mcam full je enn . kena kasut hitam bagai . Aku ni dah lah takde kasut hitam ape semua tuu . Nak mintak ngn mak aku punye lah aku membuat ayat bukan main lame lagi . Nasib baik die kate nnt die belikan tanpe disertai dengan bebelan die tu . Fehh kalau die dah start membebel , smpai esok lusee tak habis habis . Cikguu nii puuuuuuuuuuuuuuuuuuuun , kasut putih sekolah tu je takbolehh keee ? Hehe tpi takpelaa , kalau bukan aku yg habiskan duit bapak aku , sape lagi kan . Weheee saya tahu saya anak yang baik *ktetibeje*
Aku nak cerite , tapi macam malas je . Soo , takpape la . Bye ! :)



