First day of school. Pehh pengetua berucap panjang lebaaaaaaaaar. Blablabla ape semuaa tuh. Then masuk kelas. 3 Berlian. Cool ? Tak ! Aaaaaaaaaa nak kelas mcm 2Delimaaaaaa. Okay dlm kelas tu , aku duduk sebelah Gost. Haha gempak sehh minah tuuu. Layannn je kepale otak akuu nii. Hahaaa ;
Err aku taktahu ape masalah die. Aku tak buat masalah pun dgn dieeee. Err maybe aku kud yg sensitif sgt. Alaa aku dah laa takde kawan dlm kelas tuuuu. Gost jeee kawan akuuu. So taksalahkan kalau aku nak rapat ngn die. Mmg sebelum ni kiterg jarang rapat. Sebab tu laa aku nak rapatkan hubungn kiterg. Err.
Then aku cm takde mood nak masuk kelas tuu. Pagi tadi aku ingat nak ngadu dekat die. Haha nak jugak gewdiksss dgn die kadang kadang. Tapi bile aku start nak cite je , die marah aku sebab time tu DIA* lalu depan aku and aku mcm pndg lain macm je. Okay , org tga syok syok nak menggewdiks nak ngadu rase sedih akuu ni , terus takjadi sebab die smash aku mcm tuu.
*okay kw maybe tak faham. Tapi susah ke kalau kw nak dengaarr jeeee ape yang aku nak luahkann. D-E-N-G-A-R je wehhhhh. Kw makin marah aku adelaaa. Berair siaaa mate akuuu tadii. Sikit lg nak melilihh. Tapi , alaa kw bukannye peduli pun kan ? Wuuu lu heran pulakk en wa sedih ke hapee keee. Then mase rehat pun same. Bile aku nak start cerite , time time tu laa ke nak bla kan ? Aku tahu kw happyy sangaaaat kan dengan kelas baru kw tuuuu. Yeleewwwwwwww org yg kw suka kan ade dalam kelas tuuu. Sebab tu tak sabar sgt nak masuk kelas. Ennn ennnnnnnnnnnn ? Sumpah aku kecewa dengan kw*
Oh btw , harini genap 6 bulan aku jd kakak hasan. Haha aku je beriye ingatt. Die mesti tak igt. Kan ? Takpelaa , aku takkesah sangat. Ohhh yeaaaaa ! Semalam aku nampak hasan. Weheeee omel omel omellllll ! Mase tu punye aa beriye cari die. Haha then bile dah nampak aku jerit 'ha tu pun hasann !' wee die dengaa kud. Die terus pndang atas. Haha aku dah mcm hape melambai die bukan main bersemangat lagii. Die lambai mcm maluu maluuu. Hahaaa okayy comeell ;)


