Awak ! Okayy , harini bersemangat nak update post . eh lupe , Assalamualaikum and Heyy awak :)
Sambung cerite . Pagi tadiii , aq pegi kantin . macam biasa lah kan , aq nak bagi phone aq kat CikJu . Then mase tga borakborak ketawe ketawe tuhh , aq namapk minah nih datang . dah die ade confirm lah lagi sorg tu ade . bile aq pusing nak pegi kt dataran , aq tgk die mcm ahh menyampah . then die tga ckp ckp dgn Zana . lepastu dah smpai dataran , duduklepakbukakbukubacesikit . then ttbe Nurin datang . die kate minah tu ckp pasal aq . die kate die yg nampak bleer dulu and whatsoever . Lahai , takpuas hati lagi ke awak ? kate cerite lame la sehh ?
Awak ,
kalau kw nampak die dulu sekalipun aq heran ape ? Lainlah kalau kw DAPAT die dulu and aq ruin korg punye relationship . Then kw nak campak tepung , mee , mahupun telur kt muke aq pun aq tak kesah . tapi sekarang nih , whattodo kan awak :) Lagipun , bukan aq okayy yang mule mule tergedik nak sgt kenal dengan die . Die yang gedik add aq kat fb , die yang gedik mntak numb aq . die yang gedik ckp itu ini dan die memang gedik dengan aq <3 hahaaa :) So , stop it lah budak . aq diam je kan selame nih . aq takde pun serang kw face to face yg pasal post kw tuh . bukan sebab aq takut . sebab aq rase bnde kecik je kud . so , kw takyahlah saje nak buat aq rase mcm nak sumbat kepale kw dlm toilet bowl . #ehberiyepulakkaunihh . HAHA bia laaaaa :)
okayy , nak bgtahu yang , aq kat sekolah , aq takkan senyum dekat org yang tak senyum kt aq . so , jgn ckp aq sombong or whatsoever . aq mmg jalan tak pandang kiri kanan . aq mmg dgn b all the time . aq mmg mcm tu . This is me , the real me .
haha , kdadabyeeee :)



