Awak , kite ade cerite best nihh ! #best sgt ke ? Sikit ahhh . Okayy semalam petang ade koko . Ya Allah , kenapa laaa ckgu buat time exam . buat lah minggu lain --' Then lepastuu , cikgu membebel kt depan , aq kt belakang zzzzzzz . HAHA selambehh jehh aq tidur . tak lame , sekejapp jehh :) then bile dah tersedar terkial kial tanye org nak kene buat ape . haha . k lepastu kene pegi sana sini blablabla . Bile dah nak balik , kan cikgu suruh gather dekat dewan terbuka . Lepastu ade ternampak sorg minah nih . Aq pun , 'B ! budak tuhh !' then b ttbe tanye NF ,
RA ; Awak , DIA tu baik tak ? #okayy taknak sebut nama . Praivett youu . HAHA .
NF ; Err err , bolehlahh . Die akan baik dgn org yg baik dgn die . KUD .
Akuuuu ; laa die sndiri taknak baik dgn iorg . Mcm mane org nak baik dgn die --'
*ttbe NS pusing belakang
NS ; korang tak baik dgn die ke ?
*geleng kepale . HAHA .
NS & NF ; laaaaaaaaaa , igt kan korg baik ngn die . sebab tu laa takut nak ckp bebukan.
Akuuu ; Kiterg okayy je kud . cume die tu yang asik pandang badi kt kiterg . tah kenape tah .
NS ; mati mati kite igt korg baik ngn die . yelaa , die selalu tau cite pasal korang .
Kiterg : huh ? Yekee ? Pasal ape ?
NS ; yeee , blablablabla . maybe sbb blablablabla . yelaa die tu ckp je blablabla . ntah ntah die tu blablabla . #awak , rahsie laa . mane boleh tahuuuuu ;p
Kiterg ; ohhhhhhhhhhhhhhhhhh .
*Okayy yang lain takperlu diecerita-in :)
Nampak tak ayat yang aq bold kan tuu ? Sumpah terkejut time tuu . okayy , it can be anything . Kutuk , ngumpat . kan ? haihh , aq taknak ckp mcm mcm . tp , ape masalah die sehh ? ape masalah aq dgn die ? aq ade campak mee kt die ke ? aq ade ronyokkan baju die ? aq ade campak telur kt muke die ? awak , kite rase takde . so , kenape awak buat kite mcm nih ? Okayy lantak die lah . aq takesah pun .
Okayy , tuka topik lah . Exam . Yeahhh exaam . Ibu kate ni lah first time die nampak aq lekat dengan buku bile kat rumah . HAHA mestilaaa . At least ade jugak kan effort . hee . BM ; Okayy kud . Sej : aq taknak ckp . BI : Ngeeeeeeeeeeeee :) paper 2 Novel senaaaaang :) GEO ; saye jujur . HAHAHA :) Math ; senang sikit . susah sikit . hehe . Aq tak study pun mase sbelum paper 1 . :D ade org kacaaauuuuuuu .
#orgcakapakuganasdengandie . Eleh bia aa . baru cool . kan awak kan ? kgedik .
kdahnakcakaptujehbye:)



