:D *fakesmile

Assalamualaikum and Heyy . Hurr --'

Youu , nak ngadu sikit boleh ? Sumpah taktahu nak ngadu kat sape . Yelaa , takde sape nak dga segale ape yg aq pendam . Sedih ? KUD . dgn pasal mlm tadi , pasal pagi nihh . Err , semua salah aq :( k , sambung ngadu . Eh , ape gune telinge kalau bukan untuk mndga ? ape gune perasaan kalau bukn untuk memahami ? Ape gune semua tu kalau tak digunakan ? eh boleh tak kalau aq nak straight to the point jeh ? # Err jgn nak jadi kejam sgtlah wehh . Ape perasaan org tuh kalau die tahu yg kw ckp psl die ? kw nak buat die terase ? Taknak . tapi nak . Err , well aq manusia dohh . aq taktahan pendam sorg sorg . kalau asik aq je kene jage hati org , abis hati aq sape nak jage ? Yeee aq kecik hati ngn kw . Faham ? tak ? Takpe , kw mmg takpernah paham aq . kw madah paham org lain je kaaan ? : D


Eh nak nangis boleh tak ? SUMPAH sakit hati plus kecik hati plus sedih plus .. plus ape lg ?  haha tatautatauuu . # nangis je wehh . takde sape amik tahu pun . even kalau kw menangis air mate darah sekalipun takpe . untunglah kan jadi aq :') Kankaaankaaan ? #Hurr takpunn . ademacamtakdebaiktakdedaripadeadetapikalauadepunbestjugakerrmemangdahadedahpuntapimasalahnyamcamtakdeHurrr--'

Eh , aq nak ade VP yang mcm dekat cerite All is One and All Alone boleh ? atleast aq bolehlah luahkan segale ape yg aq rase . WELL ATLEAST AKU TAHU YANG DIE TU BUKAN MANUSIA . Takdelah sakit hati sangat kan ? :') 

#Sorry kalau post kali ni keterlaluan . Sorry . Sorry . Sorry . Soryy . For Once , faham aq boleh ? Thanks :')
:D *fakesmile




Thanks and ByeBye :)