Hasan Ohh Hasan ;

Assalamualaikum and Heyy folks .

Eh nak cite pasal Hasan boleh takkk ? Malam tadi aq mimpi pasal die ; ngee # Alahai beriye nyaa minah ni --' Aloo biaa laa . Aq takpena rase ade adik kud . So , bia laahhhh . 

Nak bace tak ? kalau rase bosan nak bace sorry eh ? aq takpakse kw untuk bacee ; k , Fiirrrsssstttt timeeee aq jmpe budak nih mase hari Rabu 20 April 2011 # Something happen . sebab tu lah ingat . heee ; Time tu dekat depan computer lab , waktu balik . HAHA . act time tu tga borakborak dgn sape tah . then ade lah die ckp 'kw tahu tak abis 50 sen aq semalam tauu sbb call kw' ttbe budak ni nyampuk 'haa ! bayar balik 50 sen tuhh !' and time tu serious tergamam . HAHA terkejut aq . takperasan pulak bile die muncul . Okayy time tu tak perasan sgt muke die . Then hari Sabtu minggu tu ade sekolah tauu . then  ade satu mase ni kiterg kene pegi library . Kebetulan kelas die pun ade dalam tuh . And I was like 'ehh tu budak harituuuu kannn ? Comel gilaaaaaa' then die perasan yg aq ngn b tengoktengok dan tunjuktunjuk die , die mcm malumalu . Haha comel laa kw nihh . Then aq dah lameeee tak nmpk die . kalau terserempak pun die mcm segansegan . HAHA . 

Then ade lah duetigebulan lepastuu , aq terserempak ngn die lagi . And ttbe rase mcm nak tegur die . So , aq tegur lah 'Eh HASAN !' and die pun 'Heyyy , lailaaa' aq tanyelah die kelas ape . then die cakap 1Nilam . Okayy dalam hati mcm happy jeh sbb die tahu name aq . HAHA . Then aq tak igt . blablabla . Satu harinih , aq pegi kelas die 'Err , Hasaaan , naktakjadiadikangakatkiteeee ?' Then die angguuk . okayy . Senyum then naik kelas . senyum sorang sorang . Sampai sekarang aq kalau nmpk die still lagi beriye . HAHA . biaa laa . dah mmg aq suke tgk muke die . die co-co-comeeeeel tauuu ; 

Kadang kadang enn , kawan aq sampai cakap 'eh doh , kw nih mcm lain je ngn Hasan . Kw jangaaann kw'
Hurr --' Die junior aq laaa . takan aq nak sukaCINTA dgn junior . kalau sukaMINATsukasuka tu okayy laa kud enn . HEHE . taktak . aq maybe sayangg die . tapi suke , tak kud . I mean sukaa nak coup or whatsoever . Kalau minat sukesuke tu biaselah kan ? # okayy belit belit . Okayy aq tahu kkdg aq yg melebih . 3 kali aq kasi die coklat . tp die takpenah nak kasi aq balik ! ktakpetakesahpun ; Then yang selalu nak jumpe , aq . selalu membebel time jumpe , aq . die diaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam jehhh --' yang selalu ajak jalan jalan pusing satu sekolah , aq . yang selalu beriye lambai die , aq . Err , mcm aq jeh yg syoksendiri . Sebab tu lah minggu lepas aq mcam malas nak jmpe die . KUD . yelaaa , manelah tahu die taknak ke ape ke . soo , takpelah :) 

EhHasankitesayangawak<3 

Taksalahkankalauakunaksayangdielebih ? wellorangselalucakapFamilyFirst. Andtaksalahkankalauakuanggapdiemacamadikakubetulbetul ? Yelaaakumanepenahadeadikmacamkorangsobialah.
lagipundiesendirisayangkankakakdielebihdariaku.soakupunnaksayangHasanlebihdaridiejugaklah ;

Thanks and ByeBye :)