Whoaaa rase mcm dah lameeee sangaatt aq tak update kan ? Agak lahhh. Yelaa laptop rosak. Hantar dekat service centre 3 minggu baru siap. Sooo , online , blogging gune ipod je laa. Best ? Bolelaahh. Cume saiz nye kecik sedikit berbanding gune laptop. K niat aq meng-update ni bukan sbb nak ckp laptop aq rosak. Mahupun bgtahu berape lame laptop aq dibedah siasat. Tapiii , ehh kejaaap je dah abis sch kan ? Aq rase mcm baruu 2 minggu lpas aq jejakkan kaki dekat 2 Delima tuhh. Alaaaaaa kenape sekejap sgt ? Nak lame lame kat kelas tuu and nak stay 2011 lame lame. Nak stay form 2 lame lame. Taknak 2012. Taknak jd form 3. Taknak PMR duluu. Nak lek lek duluu. Nak belajaa main main duluu. Rase mcm baru bulan lepas aq daftar dekat stand. Mcm baru je lagi aq borak borak ngn farees dlm keta tunggu cikju kemas kantin. Rase mcm baruu je lagi aq kawad time sukan. Rase mcm baruu je lagi jadi urusetia stesyen for explorace bestari. Rase mcm baruu je lagi jd kakak angkat hasan. Rase mcm baruu 2 minit lepas je aq buat kerje kayu. Kenape cepat sgt mase berlalu ? Kenape mase laju sgt mcm F1 ? Haihh nak buat mcm mana kan ? Hmm :( kejap lagi dah form 3. Kejap lagi dah PMR. Dahhh takboleh nak berangn lagi time belaja. Dah tak boleh lagi online lame lame. Dahhh takboleh lagi selalu textingg. Dahh takboleh lagi main game lame lame. Dahh takboleh lagi nak cuci cuci matee. Semuaaa kene stop buat sementara waktuu.
Ehh budak kecik ! Asal cuti awal sangat ? Tahuuuu tak org igt nak jumpe hasan sebelum cuti. Yelaaa atleast sempat lah nak say bye byee kat hasan. Kannn ? Tapi takpelahh. Nak text , hasan ckp hasan tkdd fon. Nak chat dekat facebook , hasan kate "setiap kali kite online , tgk friends kite yg online kosongg. So kite pun malas laa nak online lame lame' Haha bohonggg beno laa kw nihh ;
Sannnn , kite rindu nak jalan jalan ngn hasan. Kite rindu nak cakap sorang soranngg bile jalan ngn hasan. Kite rindu nak tgk hasan senyumm. Kite rindu nak pusing satu sekolah dgn hasan. Kite rindu nak ngendap hasan pagi pagi. Kite rindu nak tgk hasan tggu kite kat gate ngn bleer tiap tiap pagi. Kite rindu nak tgk beg oren hasan. Kite rinduu nak jumpe hasan tiap tiap hari khamis time balik. Kite rindu nak tgk hasan belari lari pegi 2 delima. Kite rindu nak dga hasan membebel sbb p.i hasan takpena dapat A. Kite rindu nak dga hasan panggil kite akak. Kite rindu nak lambai hasan mcm org gile. Hasan , hasan ingat tak hari rabu haritu hasan dtg kels kite main tali skipping ? Lepastu kite ngn hasan bersile kat luar then borak borak. Hasan tahuuu tak kite kalau boleh taknak bagi hasan balik kelas. Tapi hasan ckp hasan risau kalau ade cikgu masuk ke ape ke. Kann ? Mase tuu kan , kite agak terkejut sbb hasan banyaakk cakap. Hasan cite tuu laa. Ni laa. Lahaaii :') Kite riinduu awak , hasan :') . Kite teringin nak cakap yg kite sayang hasan ftf. Tapi kite maluu. Soo , ily hasannn ;
Eh awak pun same ! Awal bebeno cuti :( well nmpknye stand pade akhir akhir tahun teramatlah menyakitkan jiwa. Aaa cikgu , jgn pisahkan bdak 2delima 2011 boleh ? Saye taknak berpisah dgn dierg. Saye nak satu kelas ngn dierg lagi. Saye seronok belaja ngn dierg. Saye selesa belaja ngn dierg. Saye sayang dierg. Soo , boleh cikgu ? Boleehhlaaahh ! Pleeaasseeee ! Dierg semua gempak. Yeahh , 2 delima hebatt. Kan ? Yes !


