Yeaayyyy CUTI ! Tapii err korg bestlahh pegi jalan sane jalan sini. Akuu agaknye duduk rumaa je laa kud. Tapi kitee adee yangg temaaann. CCM dgn sinopsis setiap bab novel Cempaka Putih Untukmuu ; hihiii. errr , alaaa cikguu , kenapa CCM tuu tebal sangaatt ? Tapii enn , serious tauu , akuu tgk CCM tu ttbe teringat kat cikgu Seriyanti. Die ngaja akuu bm duluu mase akuu kat KM. Die ade kasi 3 modul. Ringkasan , tatabahasa (kud) , dgn komsas kasut kelopak jantungg. Kiterg mmg muak gile tgk modul tuu. Bile cikgu suruh buat je , masing masing mesti "alaaaaaaaaa" cikgu pun dgn segale ke-cool-an die tu jawab "nak pandai taakkk ?" hahaaa k surrender. Bole lagi cikgu ugut kitergg ;
Okayy CCM akuu dah buat subjek sejarah je. Akuu pun taktahuu kenapa akuu buat subjek tuu jee. Sebab mase nak exam akhir tahu haritu aku punye laa menghafal itu ini itu ini. Haha konon bajett mcm igt lagii. Alaa bantai aa. Sinopsiss akuu dah buat smpai bab 5. Ingat nak smbung malam semalam tapi memandang kan semalam ade Cinta Elysa soo , niat itu tergendala seketika. Akuu kalau tga tgk citee tuu mmg jangan harap aa aku nak buat keje lain. Sweet gilaaaaa ceritaa tuuuu :')
Btw , a bigggg tahniaaahhhh dekat Harimau Muda sebab kalah kan indon. Haha sukaanyaaa akuuuu. Senyap terus enn indon. Kosongg terus stadium tuu. Andd malam ni malaysia lawan syria. Do the best okayy ? Mengharapppp sangaaattt malaysia menang malam ni. Soo , good luck Harimau Muda !
# perlu ke kite asik nak cari kesalahan orang tu ? Perlu ke kite nak mintak simpati org for the sake of nak jadi perhatian org ramai ? Perlu ke kite buat semua tu hanye untuk jatuhkan orang ? Perluke kite buat semua tu hanye untuk menindas org ? Tahu tak ape yang kw buat tu akuu rase mcm nak cekik kw smpai kw takdapat oxigen ? Mmglaa semua org ade luahan hati masing masing. Tapi perluuu ke kw buat mcm tuu ? Lahaaiii sudasudahhh lettewwwww. Takhabis habis kann kw niih ? Hurrr --' konon cmtuu cmtuu cmtuu. Padahall , huh ! Dasar hipokrit !


