Assalamualaikum and Hey :)
Bebebebbebebebeb !
HAHA
Tadi aku nampak kawan aku ni onlinee .
Then aku tegur die .
Then die reply .
Then borak borak .
Then aku tanye die 'kw suke tak dengan perangai DIA*'
Die reply 'SUMPAH TAKK !!'
Aku , 'YEAAHHHH ! Aku bencii dieeeeeee !'
Die , 'laaa kenapee ? cecitee ceciteee'
#blablablablablabla .....
MUEHEHEHEHE . Akuu adee gengg !
Gosip tak ingat dunia .
Act , kat kelas aku jarang bebual dgn mamat ni . Yelaa , die makett wehh .
Takut aku nak dekat dgn diee .
Tapi tadi saje jee ngade ngade tegur die . Sebab die takde harituu time jamuan . Konon rinduu aaa . HAHA
Okay , aku tak tgk gerahan bulan .
Parents aku sakit kepale .
So , dierg dah tidur .
So , tinggal akuu je yang still tak tidur .
So , aku takut nak kelua dari rumah aku yang boleh dikatakan dalam hutan ni .
Rugi ? Memang pun :(
Semua facebookers sebut update pasal dierang tgk Gerhana Bulan .
Die pun asik text aku pasal Gerhana Bulan .
Hurrrrrr .
JealousJealousss .
JealousJealousss .
KdahtujeByebye :)


