Merepek jee :)

Assalamualaikum and Hey :)

Malam tadi aku ngn family lepak dekat kedai mamak sebelah Thistle JB . Restoren Yasin ? Aaa something like that laa . HAHA duduk situ minum air kelapa pukul 1 pagi . Takde keje ? eh bukaann laa . Act mcm nii , malam td , dinner dekat MFM Jusco Tebrau City . Then balik cepat sikit sebab nak tgk MaharajaLawakMega . Okayy , MLM malam td yang first round aku suke kump BP . serious aku gelak tak berhenti sehh . Then second round gilee ahh , mmg aku pilih OSBON . Kelaka sehh . Siap Superman sekali yang keluaa . HAHA . K sambung cerite . Then tga seronok gelak gelak semuaa tuu , tetibe ibu cakap badan die gatal . Satu badan ade bintat . So ,  bawak pergi hospital terus . Yelaa , klinik mana je yang bukak malam malam buta . Then bawak pergi Hosp Abdul Samad . Tetibe smpai sane je die ckp 'ibu rase dah tak gatal laa . tgk ni bintat pun dah takde . hehee' Dah parking kud time tuu . Lepastu abah cakap kalau mcm tu takyah aa jumpe doctor . Tu yangg terus cari air kelapa . Yucks . Aku taksukeee air kelapa . Tapi malam td , dah semua mintak . aku pun nak jugak laa . Last last takhabis . HAHA

Then smpai rumah je , die text akuu . Alaaa tapi aku takboleh reply . Kredit tggl RM0.00 . Err takpenah aku mcm nii . Gile meroyaann akuu takde kreditt nii . Bosan gilooo . Tapi takpelaa . Nnt Rabu aku mintak laa . takpunn Selasa ke . Semenjak kredit telah mengghilangkan diri , sunyi gilaa fon aku . Mcm tetahuu je orang orang ni yang aku takde kredit kan ? hahaa ; 

# Aku suruh die texting dgn orangg lain . Andd akuharapdiefahamyangakujustofferofferayamje HAHA . Jahattakkjahattakk ? HEHEEE :) Sorry :D

Ngeeeeeee :')

Thanks and ByeBye :)