TaktahuuuTaktahuuuu ? ;

Assalamualaikum and Hey :)



































Aku try sabar dengan kw  And thanks sebab kw sabar dengan aku . Aku tahu kw kadang kadang bingit dgn perangai aku . Cuma kw je yg tak tunjuk . Kalau kw meluat dengan aku cakap k ? Takpe , aku terima . Thanks :)

Nyet , takperlu tanya ini untuk sape . It can be anyone of you , you , and youuuu .



























Aku taktahuu kenapaa aku boleh jadi mcm ni . Emosi tak stabil . Maybe sebab kesihatan aku yg tak tentu ni kud . Dengan semua orang aku nak jealous . Dengan semua org aku nak sakit hati . Dengan semua org aku nak dengki . Perangai aku dah macam budak kecik . Tapi , sape je kan yang tahu kalau aku sedih ? sape je kan yang tahu kalau aku menangis ? Aku cakap macam ni bukan sebab nak mintak simpati or whatsoever . Cume .. eh lantak akuu laa . Blog akuu kan . Perlu ke aku mintak izin dekat semua org yang aku nak tulis macam tu , tuu dan tuu ? Tak , kann :) 




































And akuu taktahuu kenape kali ni aku buat style mcm nii . Asik tekan Enter je . Hehe ;

























Okay , That's all Byebye .

pssttt ! I'm wearing bajuu Smurfs sekarangg nii ! ;
 Auwwhhhhh , ThanksIbuuuLoveYouuuuuuuuIbuuuuuuuuuuu :')

Thanks and ByeBye :)