Assalamualaikum and Hey :)
Aku try sabar dengan kw And thanks sebab kw sabar dengan aku . Aku tahu kw kadang kadang bingit dgn perangai aku . Cuma kw je yg tak tunjuk . Kalau kw meluat dengan aku cakap k ? Takpe , aku terima . Thanks :)
Nyet , takperlu tanya ini untuk sape . It can be anyone of you , you , and youuuu .
Aku taktahuu kenapaa aku boleh jadi mcm ni . Emosi tak stabil . Maybe sebab kesihatan aku yg tak tentu ni kud . Dengan semua orang aku nak jealous . Dengan semua org aku nak sakit hati . Dengan semua org aku nak dengki . Perangai aku dah macam budak kecik . Tapi , sape je kan yang tahu kalau aku sedih ? sape je kan yang tahu kalau aku menangis ? Aku cakap macam ni bukan sebab nak mintak simpati or whatsoever . Cume .. eh lantak akuu laa . Blog akuu kan . Perlu ke aku mintak izin dekat semua org yang aku nak tulis macam tu , tuu dan tuu ? Tak , kann :)
And akuu taktahuu kenape kali ni aku buat style mcm nii . Asik tekan Enter je . Hehe ;
Okay , That's all Byebye .
pssttt ! I'm wearing bajuu Smurfs sekarangg nii ! ;
Auwwhhhhh , ThanksIbuuuLoveYouuuuuuuuIbuuuuuuuuuuu :')



