Ombak Rinduu :)

Assalamualaikum and Hey Hamba Allah sekalian :)

Aku mmg teringin gila nak tgk cerite ni sebelum ni . Facebookers semua sebok update status pasal cerita ni . JealousJealous ! Lagi lagi pulak semalam die cakap die nak tgk cerite ni dgn Amir . And , jealous tu bertambah tambah lagi laaa sebab aku tahu yang abang aku mesti dah tgk cerita ni . So , takde laa peluang aku nak tgk cerita ni kat wayang . Nak harapkan ibuu , mmg tak aa . Die mane minat cerite mcm ni . Entah kenape tahh tetibe malam tadi ibuu ajak tgk cerita ni . Okay terkejutt akuu . Then pagi td pergi Leisure Mall . Ibu taksuke tgk dekat Tebrau City . Sebab die kate ramai sgt org mude . Aku pun layan je laa . Leisure Mall pun Leisure Mall laaa ;

So basically , cerite ni okay laa kud . Cume yang awal awal tuu mcm beriye sgt laa . Kalau ye pun janganla tunjuk sgt . Kate tontonan umum . Agak agak laa . Budak kecik ramai kud yang tgk . Tapis tapis laaa . Yang ibuu aku sebok tutup matee akuu -.- HAHA die takasi aku tgk scenee tuu . Then pelakon die semuaa best best :) Maya Karin lawaa pakai tudung . Nampak manis jee . Aaron Aziz mule mule peh garang gilaa . Lepastu bile dah kawen sweet pulak dgn Maya . Yang mase Lisa dekat airport tu , okay time tu rase mcm nak gelakk je . Reporter tu pelik gile care die cakap . Then time Bront Palarae dah tahu yang Maya dah kawen , err time tu sedih kud . Then mase Aaron cakap die nak tinggalkan Maya , tuu pun sedih sedih kud pada akuu .

 Lepastuu en , aku panas betul dgn org sebelah ibuu tu . Nak tgk wayang tuu tgk je laa . Ape ke pasal pulak kw nak bukak iPad ? Takpayah laa nak bukak bukak segala . Mengganggu okay . Aku tak hadap pun laa dgn iPad kw tuu . Lagipun org datang duduk kat kerusi dalam tempat wayang tuu sebab nak tgk wayang . Bukan sebab nak tgk kw bukak iPad . Haihh , nak berlagak takkene tempat .

So that's all , byebye :)


Thanks and ByeBye :)