Assalamualaikum .
Sebenarnye aku tak tahu nak cakap ape . HAHA saje jeee tekan NewPost . Bosan okaayyy . Dahla duduk rumah sorang sorang . Dengan selsema , batuk , sakit tekak , haccuummm haccummm , bibir pun boleh sakit . Haihh dah bape hari dah cmni . Tak baik baik lagi . Daahh laaa nak naik sch . Time time cenggini baruu kw nak datang kan wahai penyakit penyakit sekalian . Ibu suruh makan ubat tapi aku rase macam malas laa pulak . HIHI .
Malamm tadi ade cerite 3IDIOTS . Aku tgk cite tu dah berpuluh kali *okayfakta* Yelaa , mase aku first time tgk cite tu , aku punye lah suke smpai tiap tiap hari sabtu ahad aku tgk cite tu . Takpernah bosaaan . Kalau cuti je aku bukak . Malam td tgk lagi dekat tv3 . TAPI BANYAK YANG DIE POTONG . YANG PART BEST BEST PUN DIE BANTAI POTONG . Sakitt hatii akuuu . Tapi takpelaa . Aku still ade cd die . so boleh tgk FULL PART . HAHA okay aku merepek sebab aku lapar . Tadi ibu call die cakap ie belikan aku nasi ambang haha itu pun nak ceritee ee lantaklaa jari aku yang menaip bukan jari kw yang kw nak sebok tu apehal aku tak pakse kw untuk bace pun paham kdiam fuhhhhh sape boleh bace dengan satu nafas mmg hebat haha sikkitlaa okay start merepek lagi .
haha aku memang sakit hati tapi takan aku nak bgtahu kw yang aku sakit hati kan haha kalau kw jadi aku pun mesti kw sakit hati tapi ape boleh buat kaann sabar je laa bukan baru lagi dah agak lama dah soo terima je laa seadanya lagipun bukan sekali due kw buat mcm tu dah banyak kali tapi aku diam je and aku try untuk paham walaupun aku rase mcm nak landingkan je kasut aku dekat hidung kw weheee bende KECIK je pun hihi wa try sabar haa amik kw takde fullstop takde koma cabaran bace dengan satu nafas dengan nada yang sama fuhhhhh .
#H.
Aku harap kw ingat lagi siape aku dan siape kw bg aku . Sumpah aku rindu kw . Haritu aku lupe nak tgk same ade ke pagi ke petang . So aku still taktahu same ade aku boleh jumpe kw lg ke tak lepas ni . Okay aku lah orang yang paling sedih kalau kw sch petang dan aku lah orang yang paling happy kalau kw pagi . Mungkin kw takkesa sbb mungkin aku tak penting bg kw . Tapi aku kesah dan kw tersangatlah penting bagi aku sebab aku sayang kw . Faham ? Aku SAYANG KAU , adik . *OkaysilepeliksebabselameniakupanggildieHASANje*


