WTF ?!

OMG STOP IT LAH BITCH AKU TAHU LAH PASAL KELAS TU TAKPAYAH NAK SEBUT SEBUT LAGI . AKU TAKSUKELAH ! BUAT MASE NI DIAM DIAM JE LAH DULUU .


kw tahu tak kw buat aku terus takde mood . Memang aku marah sebab aku taksuke terpisah dengan kawan kawan aku . Memanglah still satu sch and boleh cari kawan baru . Cakap senanglah . Dapat classmate yang sombong nak mampus , macam mana nak buat kawan baru . Orang nak cakap aku beriye over gedik mengade miang nak mampus mati ke ape ke aku peduli ape . aku tahu bukan jadi dekat aku sorang je tapi maihh let me tell you something , tak semua orang rase bnde yang same and masing masing ade pendapat , perasaan masing masing . And kalau korang tak rase ape yang aku rase skg ni , that's good . Tu maknenye korang tabah . And aku tak . Okay ? kw takbagi aku judge kw . So , jangan judge aku melalui ape yang kw bace dekat sini je . Maihh berbaik dengan aku dulu baru boleh judge aku . Kalau taknak berbaik dengan aku , then jangan judge aku . Muahahahhaaa Bye ! :)
Thanks and ByeBye :)