Tarikh paling aku ingat :)

Assalamualaikum :)

21st April 2011 :)
Okay date ni mase die datang belakang and tanye aku satu soalan yang membuatkan aku menggigil . Hahaaa :) Then bile dahh blablablablabla semuaa , die pergi depan then FS datang belakang ckp 'haa okaayy laa tuuuuu' sambil senyum senyum OMG aku taktahuuuuu nak respon ape lalu aku pun senyum jeee haha XD Bile aku bgtahu b yang aku menggigil bile die tanye aku cmtu , minah tu boleh lagi ketawe kan akuu ? Haihhh .

And from that day , aku terus berubah . I mean , idk . Aku rase sangat yang aku tibe tibe berubah . And from that day jugaklah ramai yang dtg tempat aku tanye itu ini . Aku serba salah nak jawab ape . Bile aku kate 'Ye' dierang semuaa 'aa dah agak dahhh . Takyah nak sorokk sangat lah' okay terasa sikit .

3rd May 2011 :(
Aaaaaaaaaaaaaaa .. depan lab sc . Im Sorry :(

5th July 2011 :)
Hidup aku kembalii ceria selepas aku jumpa budak ni . Die form1 masa tuu . So , wajib digelar adik dan bukan boyfriend . Hahaa :) Aku turun pergi kelas die just nak melamar die jd adik angkat akuu je . HIHI . Then esoknye mse orang semua tga sebok pasal acc Tabung Haji , die dtg kelas aku smbil tergedik gedik . Okay Saye Sayang Adik Comel Saye :)

20th August 2011 :)
Okay gile taksangke bende ni jadi lagi . Hahaa sebelum buat keputusan ape ape , aku text b duluuu . Tanye die itu ini . Then die just sokong aku and aku pun okay je laa :) Hihiii :*

Again , from that day , aku rase fuhhh lega selamat . Then beberape hari selepas ituuu , ttbe AS ckp 'kw jangan ingt aku taktahuuu laa wehh' And aku terus tukar topik dengan memalukan die dengan MNN . Haha padan muka luuuuu :)

26th August 2011 :)
Mase ni hari Jumaat last before Hari Raya . Okay cool gilaa sebab class kiterg terlibat dlm lakonan ape tahh . Aku tak masuk . Aku jd penonton je . HAHA aku malas nak berlakon . Taksuke . Then mase balik whoaa ramai gila wish birthday akuu . Wehee sukaaaaaaaa :) Haha lepastu ade salam salam mintak maaf nangis nangis peluk peluk . NS boleh lg nangis . Pehh aku pun join aa sekali . Hahaa ;

*Okay act banyak lagi . Tapi sebab dah pagiii sangaatt ni . So , aku nak tidur duluu . Nnt je laa aku sambung :)




Thanks and ByeBye :)