First of all , Assalamualaikum guys :)
Pagi tadi , okay act tengahari tadi bile aku bangun je ibu cakap takde electricity . Tapi , sejukk . Maybe sebab hujan kud . Aku siap boleh berselimut lagii . Then ibu ajak pergi sch die kejap sebb nak buat apetah . Aku pun layan je laa . Makk Aihh , kate electricity takde , tapi dengan air sekali takdee . Okay tipu lah kalau nak kate takde . Ade cume kecik gilaaaaaaaaaa . Nasib baik air panas jalan . Kalau tak , baik aku mandi ais jeh . Then masuk highway je , jam . So , lalu jalan sane , situ , masuk jalan tu , jalan ni , dekat 2 jam jugak laa . kalau ikut highway , maybe sejam dah smpai kud . tapi sebab jam kan . Soo , bedal je lahh lalu mana pun . Then pergi larkin sebab nak amik abang aku , then buka puasa dekat airport then balik .
Okay ! akuuuuuuuu baruuu je online . tgk friend request . Tengok jee . Mane rase mcm kenal , app laa . Kalau tak kenal , akan dipertimbangkan lah . HAHA aku tahu ayat aku tu mcm budak bajett hot . HAHA sekali sekale nak jugak rase mcm mana jadi budak HOT ^^ Bilee aku bukak jeeeeeee , tibee tibeee aku nampaaakkkk budak tuuu add aku . Okay , terkedu seketika . taktahu nak app ke tak . Kali ni dah due kali die add akuu . And act aku pernah jadi one of his friends die dekat fb duluuu . Tapi disebabkan die mcm taknak layan bile aku IM die . so , aku pun remove die . Time tu aku yang add die . Then bile aku dah remove , about two three months lepastu die add aku , tapi aku tak app MALAS . hahaa :)
Okay act die nii , satu floor ngn aku mase aku buat Haji duluu . Kiterang takpernah bertegur . Tapi just gitu gitu je laa . Entahhlaaa . aku sendiri taktahu nak cakap mcm mana .
Bila aku nampak nama die dekat FR aku je , i was like 'errr ... biar betul ?' *sambil tepuk tepuk pipi* HAHA . Terkejuutt akuuuuuuuuu . Aku punn approve je laa die . Tapi tak tegur pun . Tak perlu lah . Die yang add aku , biar die lah yang tegur aku . # okay aku taktahu kenape aku beriye sangat . Pasal die jee kudddd .
Yuhuuuuuuuuuuuuu die dah lepas SPM , so , dah tue aa tuhhh . Tkadenye aku nak dekatt org yang tue duetige tahun dari aku . Wehee Peace :)


