Yuhuuuuuuu jealous jealouss !

Kgaiiss , aku teramatlaahhhh jealousss sekarangggg nii. Jealous dengan budak yg dapat 8A. Aaaaaaaaaaaaaaaaa naakkkk jugaakkkkk ! Okay , tahun depannn azam baruuu. Belajar sungguh sungguh. Aku taknak hampa kan parents akuu. Walaupun dierang tak confident yang aku boleh dapat straight A's. K akuuu cubaaa. Wohooooooo ! Ttbe bersemangatt ! Hahaaaaa ; aku sukaa sangat tgk parents aku senyum bangge mase aku dapat 5A duluuu. Aku nak banggekan dierg mcm mana abg aku bangge kan dierg :)O



" Ya Allah Ya Tuhanku , kau berikan lah kami kesungguhan untuk belajar. Kau berikanlah kami kerajinan untuk mengulangkaji pelajaran. Kau berikan lah kami hidayah untuk terus berdoa dan beribadat kepadamu , Ya Allah. Kau berikanlah kami ingatan yang kuat supaya apa yg diajar oleh guru-guru kami dapat diingat hingga ke peperiksaan tersebut mahupun sampai bilaabilaa. Kau berikanlah kami kejayaan untuk membuatkan ibubapa kami tersenyum riang. Semoga calon PMR dan SPM STaND tahun 2012 dapat menjawab peperiksaan dengan baik dan mendapat keputusan yang membanggakan semua orangg. Sesungguhnya kaulah yang Maha Memberi dan tiada sesiapapun yang dapat menandingimu , Ya Allah. Amin Ya Rabbal Alamin"


# sape nak ikut doa aku ni pun boleh :)
Thanks and ByeBye :)