Weheeeeeeeeeeeeee :)

Assalamualaikum :)

Semalam aku balik kampung . Okay , mule mule peri Batu Pahat sebab nak pergi tempat orang kawen . Then terus balik KL . Okaaayy , dari Batu Pahat pukul 11.30 , sampai rumah KL pukul 4.30 . Jalan jam gilaaaaaaaaaa . Sakit bontot aku duduk dlm keta tuhh . Kalau keta bapak aku tu BMW takpe jugakk enn . Sampai rumah nenek pukul 6.30 *kiterangjalanjalandekatKLduluuuhihi . Act kiterang balik kampung ni sebab nak smbut birthday cousins serta pakcik makcik yang lahir bulan 12 . T_T bulan doblas je yg dierg ingat . bulan lapan ? adee ? adeeeeeeeeeeeeee ? Jangann haghaappppp orang orang ni nak hengaaatt . Takpe , wa sedaarrr . Okay , sebelum upacara makan makan , kiterang ade buat sembahyang Maghrib berjemaah , bace yassin , Isya' berjemaah andd solat hajat . Disebabkan ramai yang berkumpul time tuu , so ape salahnye kalau buat cmni sekali sekala . Yang jadi Imam pakcik aku yang sulung . Yuhuu kalau arwah atok masih hidup , mesti die bangge sebab salah seorang anak die jadi Imam dekat surau :') Okay dah habis semua tuu .. MAKAN !

Baanyyaaakkk giillaaaaaa maakaanaaaannnnnnnnnnn . Pakcik aku yang sangat baik hati tuu mendermakan cake Secret Recipe . HAHA belum belum lagi cake tu dah habis duluu . Other than that , kiterg ade sate , pulut kuning , err ape tah lagii . Then dah lepas makan , aku dengar cerite cousin aku tu pergi holiday sanaa sinii . okay , dlm hati jealous gila sebab aku takpernah pergi tempat tempat tu dan peluang nak pergi tu amaaattt tipis . Sooo dengar pengalaman dierg punn cukuplaa ;

Malaamm tuu , bile aku nak tido , okay act dah pukul 4 pagi . haa enn , aku dengar ade org azan . Then aku cm selambe je aa . Azan kud . Then , pagi tadi aku cerite dekat family aku . Dierg kate dierg tak dga langsung . Oookkaaaayyyyyyy , sangat pelik sebab azan  tu kuat nak mampus . Yelaa , surau dekat je . Theenn , aku pastii sangat yang ibu aku tak tido lg time tu . sebab die baruu je baring . Die kate die ta dengar pape . okay bulu roma wa dah naikk . Abah ckp maybe aku mimpii . ee takkaannn laaaaaa . Okay , yang aku pelik sebenanye , first , aku sorang je yang dengar azan tu . second , mase tuu belum pukul 5 puunn . Takan subuh dekat KL awal bebeno . And ni bukannye Mekah yang azan subuh nye dua kali . Okay it is very pelikss dan menakutkan aku . daannn daaannnnn , aku yakin sangat yang aku belum tidur sebaaab lepastu aku dengar bunyi pelik . bunyi ape ? Peliikkkk , okayy PELIKKK . Aku taknaklaa cakap yang rumah nenek aku tu keraass or whatsoever . Tapii , cumee .. pelik okay . Sebelum ni takpernah pun jadi macamnnnniiiiii :/


*akutaktahukenapaakujealoussangatbileakutengokdierangbahagiewalaupundiergbukancoupleokaymemanglahakusepatutnyesetiadengansorangtapiakusendiritaktahukenapeperasaancemburutudatangokayakumemangtaksepatutnyerasemacamtuandiamsorry*

Thanks and ByeBye :)