Assalamualaikum :)
Wahh lama giloss aku tak update . Biasalah hidup sebagai seorg insan yg bergelar calon PMR 2012 mmg cmni . okay bajet aku malas laa nak membebel mcm duluu . aku taktahu nak tules ape . so , aku bia kan je laa blog aku ni sorg sorg . okay now , aku rase kesian dekat blog ni , so aku pun tules je aa pape yg ade dekat kepale otak aku ni . K Hasan dah pagi . betapa gembiranya hati ini bila doa aku dimakbulkan . Tenenennet .
Okay aku ade sorg kawan ni . Kiterg rapat kot tahun lepas . Tapi tahun ni mcm takrapat dahh . Bile aku tegur die , die jwb nak taknak je . Awak , semalam kite lepak sesama kan ? tapi awkward tahu tak ? kite ngn awak sekarang dah tak mcm kite ngn awak tahun lepas . Serious awak . Awkward sangat sangat . Bile dekat tuition pun awak diam je . Kite tahuu , kite dah same kelas dgn awak lagii . tapi kenapa awak ngn miraa okay je ? kenapa awak ngn kite mesti mcm ni ? Tadi mase PJ , awak takpandang kite langsung pun kan ? Errr :/ awakk , kite nak awak tahu yang kite still nak kite semua kawan mcm duluu lagii . okay , Kite nak bgtahu yang nama awak ade kat atas meja kita . tu je . Kite rindu awak . Kite sayang awak ,Suuu .
Okay minggu depan minggu ulangkaji . lepastu ade exam ! Takutt wo takuttt ! malas gilos nak study . Okay tahun ni PMR . Eeeeeeee asal awal naa ! aku nak kehidupan aku mase form2 duluu . taknak form3 . Fliissss . Nak formtwooooooooooooo . okay dah . act aku takde mood nak cerita lagi . aku sedihh bile igt pasal kengkawan akuu . byebye .
Okay aku ade sorg kawan ni . Kiterg rapat kot tahun lepas . Tapi tahun ni mcm takrapat dahh . Bile aku tegur die , die jwb nak taknak je . Awak , semalam kite lepak sesama kan ? tapi awkward tahu tak ? kite ngn awak sekarang dah tak mcm kite ngn awak tahun lepas . Serious awak . Awkward sangat sangat . Bile dekat tuition pun awak diam je . Kite tahuu , kite dah same kelas dgn awak lagii . tapi kenapa awak ngn miraa okay je ? kenapa awak ngn kite mesti mcm ni ? Tadi mase PJ , awak takpandang kite langsung pun kan ? Errr :/ awakk , kite nak awak tahu yang kite still nak kite semua kawan mcm duluu lagii . okay , Kite nak bgtahu yang nama awak ade kat atas meja kita . tu je . Kite rindu awak . Kite sayang awak ,
Okay minggu depan minggu ulangkaji . lepastu ade exam ! Takutt wo takuttt ! malas gilos nak study . Okay tahun ni PMR . Eeeeeeee asal awal naa ! aku nak kehidupan aku mase form2 duluu . taknak form3 . Fliissss . Nak formtwooooooooooooo . okay dah . act aku takde mood nak cerita lagi . aku sedihh bile igt pasal kengkawan akuu . byebye .


