Assalamualaikum semuaaaa :)
Okay ujian satu dah lepas . Senang ? Susah ? Okay aku takut nak jawab sama ade senang atau susah . Hahaa serious tauu , aku ni pun bukannye brilliant sangat . Okay nak jugak ikut cara rabiatul XP
BM ; senang kot . susah jugaklaa . k mane yang pelik pelik aku hentam . aku jawab ikot kepale otak aku jee ;
Sivik ; Mampuss wa takbace langsungggg . And ade satu soalan tu , die ade bagi nama someone tu , then die tanye , ape bidang kerjaya org tu . And I was like 'Yang kau tanye aku tu kenapa sehh ? Mana waa tahuuu' annoying taau ! XP
Pend. Islam ; Wahhh senaaaannggg ! Pasal Fatimah tu aku jawab lajuu jeeeee . Cuma yang muka surat pertama tu aku hentam . Blablabla aku jwb duepuluh minit je kot . Tgk kiri , kanan , masing masing dah zzzzzzzzzz . So , aku pun join sama ;
BI ; Yaangg Guided Writting tu ! Aku punye satu muka surat jeee . Tgk kiri kanan , Fehh masing masing lebih dari satu muka surat . Okay seram . Tapiii , serious , aku nak tules ape lagi sehhh ? Rasenye semua bende aku dah keluar kan . Okay maybe salah satu faktornya , tulisan aku kecik kot . Okay maybelahh ; *sedapkanhatiiiiii*
PJK ; 100% Hentam .
Maths ; Senang susah , semua ada . Paper 2 soalan satu . Die nak ape pun aku taktahu . So , aku conteng jee kertas tu XP
Science ; Paper 2 Soalan 4 , Die ingat aku tahu ape yg die nak ? Mak aihh dah la tga laparr , die tny soalan pelik pelik . Okay tawakal . Bak kata gost 'Redhaa je laa' :)
PSV ; Haaaa mase pagi tu baru aku teringat ade exam seni . aku pun amik kertas lukisan dengn ketas warna jelaa . Sebab kononnye nak buat Kipas Tangan . So , takperlu lah Colour bagai semua ni . Tmpal tampal je dah laa en . Then mase dah nak start tu , aku tanye cikgu Khairul Anam . Die ckp , bukan buat kipas . LUKIS . Aku pun alamakk aihh wa nak buat acanee niii . Lukis kipas tangan . wehh , kalau buat atleast aku boleh aa lipatlipatlipat then jadii ... Taddaa ! ; tapi lukis . okay pandang kiri kanan , dierg buat sotong . lagii ahhh reti pulak akuu . Soalan nak motif flora dan fauna . k tetibe dapat idea . kipas aku mcm biase , colour pink . Tampal jee pakai ketas warna . lepastu tepi tepi tu aku buat garisan pakai marker pink aku . okay settle ! :)
Geografi ; YA ALLAH ngantok gila mase tu ! Ee mata ni mcm dah takboleh tahan . Siapkan dulu , semak due tiga kali . Tengok soalan . Bace balik blablabla , then baring . terlelap kot . Then bangun je terus tgk jam . Sebab rase mcm dah tidur lama sangat . Rupenye tak sampai 5minit pun -.- okay smbung balik . jaadi bnde yang sama . last last aku bangun je .
KHB ; aku takbaca langsung . sebab aku study sejarah je . so , entah laa senang ke tak .
Sejarah ; Salah satu subjek yang buat aku tension alll daayyyyy . Dapat soalan , terus selawat . baca doa pepanjang . dah siap , check check check check sampai habes masa . then kelua , Lapar . Turun cecepat then makan . bhaha . okay taktahu laa nak cakap senang ke susahh . takuuuuut .
Dah tu jeee . Okay sabtu ni aku pergi Umrah . So , due minggu aku takde dekat sinii . Aku amik cuti lagi seminggu . And aku taktahu kenapa aku rasa mcm nak sedih tinggalkan kawan kawan aku . Especially Rabiatul . Taktahuu kenapa ;
Awak awak awak semua , kite mntak maaf okay kalau kite ade buat salah . Kite manusia biasa . And awak , kite mintak maaf kalau kite buat awak marah kite . Kite rase mcm kite takde buat salah . Tapi taktahu laa . So , Sorry .
Yang reply text aku , Serious text korang buat aku menangis . Thanks korang :')



