Assalamualaikum :)
Harini last day aku sekolah before aku pergi Umrah esok . And harini jugak kawan kawan aku semua tu pergi Marathon Akedemik . aku teringin jugak nak pergii marathon tuuu . Tapi nak buat mcm mana kan . K takpe ade Siri 2 ngn 3 lagi kan ? entah mane aku tahu .
Okay aku dah dpt 3 kertas . So far , 2A 1B . A-Agama & BM . B-Sejarah . TERKEJUT GILA WEHH AKU bile dapat kertas sejarah . HEHE :) okay tadi mase pegi-pegi aku dtg awal 3 minit . Then tgk , die takde pun dekat bustop . k sedih . So jalan lambat lambat . Tetibe die muncul ! okay suka ! dan disebabkan tadi hujan , die teman aku jalan sampaaai kelas . Okay borak borak borak sampai guru kelas aku masuk . Then die kena keluar masuk kelas die sendiri .. Then masa rehat jumpa lagi ! k something happen . TEHEEE :)
Mase dah nak balik , tetibe one of our school teachers buat pengumuman kena turun bawah sebab ade perhimpunan ringkas . So , turun , then dga cikgu tu sampaikan amanah and whatsoeversemua tu . and aku sendiri tak igt ape yg cikgu tu ckp . k aku dga cikien membebel tadi actly . Then mase dah nak gerak balik , kawan kawan aku semua salam salam aku , pesan itu ini . Aku siap peluk ngn b lagi :') okay disebabkan aku taknak nangis , aku tak pandang pun muka dierg . So , sorry tau kalau aku takpandang muke korang taadi . Aku takut kalauu aku nangis ; then balik kantin , dengan harapan die tggu aku . Sekali tgk , k takde . so , masuk kantin dgn takde semangat . then aku dga mcm ade org pggl nama aku , aku pndg belakang , tgk die dah jalan pergi asrama :( tungguuuu die sampai die pandang akuu . sekali die pusingg . Okay terus pergi dekat die then mintak maaf blablabla semua tu . Okay aku taktahu kenapa aku rase sebak sgt time tuu . sebak okay . SEBAKK ! nak makan lepastu pun terus tak lalu .
Awak awak awak awak smua , again , aku mintak maaf k kalau aku ade buat salah ? Aku ngaku , aku jahat . Suka sakitkan hati org . Papehal mesti ikut kepale aku . Kalau cakap , taknak kalah . Kalau gaduh tak sah kalau tak menjerit . kalau bergurau , taksah kalau takde 'perkataan perkataan' tu . haha aku mintak maaf okay ? aku tahuu aku nak pergi 2 minggu je tapi entahlaa . aku pun taktahu kenapa aku rasa mcm ni . Tadi sebelum Gost pergi marathon tu , die sempat lagi text aku . Okay reply text sambil air mata turun dengan begitu lebatnya ;
okay byebye . Sehingga berjumpa lagi ; Doakan aku selama pergi , balik and selamat dekat sana :)
Loveyouguys and Assalamualaikum ;



