Hai cutii . Hai sedihh . HAI JEALOUS . hai semua :)

Assalamualaikum .

Hai , actly lahh kaan . Hihi nak cakap yang I jealous . JEALOUS k jealous . okay yelaa , biarlah dia . Hidup dia pilihan dia . I'm cool with it . Tugas aku depan dia , senyum jee :)

*senyumsambilkepalalentok*


Hasan , I wish hasan kat sini lagi . I wish hasan dapat temankan kite mcm dulu . Hasan sanggup tunggu kite tiap tiap hari Khamis dulu kan ? walaupun kite kengkadang lambat pergi kelas Hasan . Hasan , I need you right now . Kite nak cerite somthinggggggg . kite berani lepaskan dekat hasan je . sebab , ye laakan , hasan kan selalunye senyap je bile kite cite something . Tapii errr tu duluu .. Sejak hasan takdee kat sni, kite selalu nangis . k waa tahu wa gedik . tapi wa nangis sbb luu broo . kite rinduu hasan . kite menyesal sbb takdapat datang mase last day hasan . menyesal k menyesal . sejak hasan pindah , semuanya berubah k . Hidup kite takseceria duluu . kite dah takde adik lagi . kite dah takde adik yang kite sayang lagi kat sini . bayangkan k perasaan tu . kite tahuu , ramai yang judge kite memacam . And kite tahu kite tak sepatutnya anggap hasan ni mcm adik sendiri sangat . Over . k kite tahu . Tp , hipocrite k kalau kite tak anggap asan mcm adik kite . kite takde adik angkat pun sebelum ni . Adik kandung lagi ahh takde en . So , perasaan teruja jadi kakak tu mcm ade tauu . Hihi seronok k bile ade orang panggil kite akak .  Wee haha okay Hasan , kite tunggu awak k . kite tunggu Hasan datang jumpe kite . Kite tunggu k hasan ? hee okayy :') ily xP

*Sorry kalau tergedik :)*





Thanks and ByeBye :)