2013 :D

Assalamualaikum ;D

Alahaaaaaaaaaaaaaaaaaaai dah lama weh tak semak semakkan diri dekat blog guaaa ni. 2012 dah pun berlalu pergi. Banyaaaaaaaaaak sangat benda yang jadi tahun lepas. result PMR? Alhamdulillah :') tapi.................. aku bukan nak cerita pasal tahun lepas. nak cerita pasal tahun ni...... nak dengar tak? Eh I mean, nak baca tak? Mestilah nak. Kalau taknak pehal pulak tiba-tiba korang semua pi bukak blog aku ni kan~ 

Okay, tahun ni aku dapat kelas 4DELIMA woooooooooooo taksama kelas dengan bleer lagi. Tapi takpe. kiterang still boleh jumpa lagi. Kan sayang kan? hee. Mula mula adalah jugak rasa takpuas hati sebab yelaaa kan, aku takde kawan langsung dekat kelas tu and kelas tu ramaaaaaaaaai budak baru. Hm rasa macam takbest laa en. Then Nana kata dia nak duduk sebelah aku and aku pun okay je laa sebab aku mmg taktahu nak duduk sebelah siapaa. Gempak jugaklah minah ni. Haha ada je nak buat aku gelak. 

Tibalah Hari Orientasi Ting. 4. whoaaa best! sbb tak belajar. Hahaaaaaa takpayah bawak bukuuu beg ringan wuhh indah dunia! And annnd aannnnd ! cikgu kata ada rombakan kelas! Weeeeeeeeee suka sangat masa dengar beritaa tuu. k masing masing dengar leklok nama yang dipanggil dan kelas kelas baru yang bakal diduduki. dah lepas sorg sorg kena tukar kelas dari berlian ke firuz dari intan ke baiduri blablabla then cikgu cakap "Kelas 4Delima tiada sebarang rombakan" BAAAAAAAAAAMMMMMMM ! hancur luluh hati aku. Gua kena stay dekat kelas tu! mak aihhh feghast habis time tu. Tapi takpe...... sabar je duluuuu.

And now, dah seminggu aku dekat kelas tu, aku takde rasa menyesal langsung sebab masuk kelas tu. Mula mula memanglah rasa takpuas hati. Tapi Tak kenal maka tak cinta kan? soo, aku suka kelas 4Delima ni. Budak budak baru takde sorg pun yang annoying. Semuanya baik baik :D Takkiralah korang ni budak baru ke budak lama ke, kita kan dah satu sekolah sekarang. Takperlu la ada puak puak segala ni :)

Oh yeaaaaaaa, untuk semua budak PMR stand 2012, Tahniah atas result korang yang super gempak tu! Loveyouguys :*

Thanks and ByeBye :)