Assalamualaikum.
Dear #MRA,
Awak, tahniah sebab dapat tawaran pergi SBP. Saya bangga dengan awak. Awak belajar betul betul okay dekat sana? Saya akan sentiaasaaaa doakan untuk awak, sayang :* Haihh, sejujurnya awak, saya memang sedih. Sedih sangat sebab kita kena berjauhan 2 tahun. Memanglah awak still dalam Johor, tapi.. tak sama, awak. Taksama. Masa dekat stand, susah senang kita sama sama. Awak selalu temankan saya pergi manaa je yang saya nak. Awak layan je perangai kebudak budakan saya ni. Walaupun kadang kadang annoying, tapi tetap comel. kan sayang? Hihii. Saya tahu tuu *kenyit mata*
Awak, saya tak ready lagi untuk semua ni. Kita taksempat bincang apa apa pun. Tiba tiba dah jadi macam ni. Tiba tiba saya kena tinggal sensorang dekat stand. Tiba tiba je awak. Tiba tiba je..... Haihh lepasni dah takde lagi dah orang nak tunggu saya dekat bustop, orang yang selalu pau duit saya, orang yang selalu bajet tinggi dari saya, orang yang selalu lambai lambai saya, orang yang selalu simbah air dekat saya, orang yang selalu marah marah saya, orang yang selalu teman sayaaaa laahh senang cerita. Takde lagi dah awak..... Saya taktahu nak bergantung dekat siapa lagi lepasni awak. Kalau dulu saya ada awak yang selaluuu back up saya. Sekarang dah takde... Saya rasa kehilangan sangat. Dulu masa Hasan pindah, saya masih ada awak. Awak bagi semangat. Tapi, ni bila awak pulak yang pindah, siapa yang nak bagi semangat dekat saya? haihh, saya sensorang je la awak lepasni...
Awak, saya menangis bila teringat pasal awak. Haihh sedih awak. Sedih bila nak lepaskan awak pergi Batu Pahat tu. Biarlah orang nak cakap saya gedik ke ngada ngada ke saya peduli apa. Saya yang rasa. Saya yang tanggung sedih ni. Dierang semua pandai cakap je tapi kalau kena dekat dierang, dierang pun buat benda yang sama. Melalak tak tentu pasal. Menangis takberhenti sampai mata bengkak. Hahahaa............... apa aku merepek ni. entahlah. haihh...
Saya sebenarnya taktahu nak cakap macam mana. Perasaan sedih ni dah takboleh nak explain. Sedih yang teramaaaaaaat sangaaatt sangaaaaaatttttt. Saya taktahu apa yang awak rasa. Bukannya saya taknak sokong awak. Saya sokong awak, sayangg. Cuma buat masa ni saya takboleh nak terima semua ni. Wehh tetiba kau nak blaa cemtu jee, macam mana aku tak sedihh ennn. hmmmmm. Tapii saya tahuuuuuu, semua ni jadi sebab ada hikmahnya. Kan sayang? Allah nak uji kita. Kalau jodoh kita panjang, benda ni takan jadi masalah buat kita. Kan sayang ? Heee :**
Woi sayaaaaaaaaaaaaaang, wa sayang luu. wa cintakan luu. Hihi jangan lupa semuaa kenangan kita okay? Benda tu berharga sangat :') Jaga beg duit saya tu elok elok tauuuuuu. Kalau rindu, awak peluk beg duit saya tuuu. k? Hihii jangan bagi orang lain pulak benda tu! Gua libas kepala lu nantiii. Eh ehh awakkk, jangan lupa tarikh 7August2011 k? Jangan sesekali lupa tarikh tuu. JANGAN okay JANGAN. Saya takkan pernah lupa tarikh tu. InsyaAllah :) Awak jaga hubungan kita ni eh? Jangan curang tauu.... Takpe, dekat stand ni banyak sangat spy awak. So takboleh nak curang. Hm :/ Ehh...... Hee. Awak kalau tetiba rasa macam nak curang jee, awak terus istighfar tau. Semua tu syaitan, awak. Syaitonnnnnnnnnnnnnnnnn! Cewwaahh. Heheheeeeee saya tahu saya comel ~
Saya tunggu awak dekat sini. Pergilah kejar cita cita awak tu sayang. Jangan putus asa. Saya yakin awak bolehh :) Masa depan awak cerah sangat dekat sana. Buat yang terbaikk. Banggakan parents awak. Jangan tinggal solat. Dekat sekolah baru, jangan langgar disiplin sekolah tu. Jangan cari musuh. DAN ! Jangan cari awek lain. Kalau sampai awak lupa saya..... saya bunuh adik awak. Saya tak main main okay ! *muka garang* Hee dah lah. Itu jee. Saya takut kalau saya tulis banyak banyak lagi nanti saya nangis lagi. Mata saya dah bengkak sangat dah ni. Semua sebab awak. Hmmmmmm *muncung* Awak jaga diri eh dekat sana? Haihh saya kalau boleh nak je ikut awak pergi sanaa... tapi saya takdapat tawaran. cemana nak ikut en... Hahaaaa......... k taklawakpun. Hm, mungkin dah sampai masa untuk kita berjauhan kot. kan... kalau tak kan asik berkepit je.... Haih rindunyaa semua tu. rindunya rindunya! k dah dahhh airmata dah melilih balik dahh ni. Awak ingat semua pesan saya tau? Tau tauuuu sayanggggg?
ILOVEYOUSAYANG :*
Ikhlas dari hati yang suci murni,
Your Girlfriend


