Assalamualaikum.


Agak agak apa yang patut aku rasa? Hmm gembira? tenang? happy? macam tak ada benda yang jadi? Macamtu? Oh reaaalllyyyyyy? tepuk tangan sikit gua tabik ah sama luu yeayy otak tu ada lainkali guna k :)

Jealous? Aah. Ya. Memang pun. Kau apa tahu. Kau buat semua ni macam aku tak ada perasaan. Aku ni siapa pada kau? Kawan baik? Haa? Kawan biasa? Aku sedih bila kau pindah. Aku rindu kau. Bila cuti aku nak spend masa yang takberapa lama ni dengan kau. Tapi kau... Haih. Bila aku marah, kau kata aku membebel. Kau suruh aku setia. Jangan layan budak tu budak ni. Tapi kau ewah ewahh kemain lagi dengan Junior kesayangan tu kan. Hahaha tak lawak doh. Patut sekarang rajin sangat onl Facebook. Kan sayang kan? senang sikit nak usha ushaa. kenal kenal. rapat rapat. Alolololo ingat macho lah tu? Hahahaha taklangsung okay. Dulu masa zaman zaman facebook, kau lari pergi Twitter. Sebab buah hati dekat twitter. Now? Lari dekat Facebook balik eh sayang? Alolo ciannyeww diaa takcukup kasih sayang :*

Memang aku takpercaya dekat kau. Memaaaaaaaaaaaaang! Kau tipu aku almost setiap masa okay. Setiap kali aku nak percaya dekat kau, aku dapat tahu yang kau tipu aku. So kau janganlah nak marah marah aku kalau aku takpercaya kau lagi lepasni. kau yang hilangkan semua kepercayaan aku dekat kau. Kau buat aku rasa mcm bodoh. Bodoh k bodoh. WEHHH kau ingat aku ni apa la seh. Kalau taksayang, takde rasa apa apa dekat aku lagi, lepaskan aku. Jangan seksa perasaan aku lagi. Jangan seksa aku lagi. Aku mohon. Aku merayu. Bila dah dapat crush idaman hati kau tu , aku doakan kau berjaya. Aku doakan kau bahagia. Tapi aku nak kau ingat satu, aku takkan maafkan kau sampai bila bila. Aku berdendam dengan kau. Aku peduli apa.

Aku marah sebab aku sayang kau. So tolonglah faham kenapa aku buat semua ni. Kalau aku taksayang kau, aku peduli apa kau nak buat apa sekalipun. Tak ada kena mengena dengan aku pun. Tapi sebab aku sayang kau, aku marah. aku taknak kehilangan kau. So janganlah tanya kenapa aku berdendam lah apa lah. Kau yang buat kau tanggung ah. Aku peduli apa, orang nak cakap aku apa sekalipun. Nak cakap aku control kau? Cakaplah. Kau lagi kuat control aku. Takbising pun? Kan. Hahahaha dah diam.


Thanks and ByeBye :)