Assalamualaikum. 

Aku dengan dia dah tak ada apa apa lagi. Ye dia dah tinggalkan aku. Dia curang. Dia ada perempuan lain. Dia tipu aku. Haha gmampos. Nak cakap semua ni salah aku? AAH. DIA YANG CURANG. SO MEMANG SALAH AKU. PEH GUA MEMANG DAH TAHU LAMA DAH. kan. Kau taktahu cerita kau diam. Aku yang rasa. Aku yang sakit. Aku yang merana. Hati aku yang terluka. Hati aku yang hancur. Hati aku yang disakiti cewah jiwang siot haha tapi tulah hakikatnya. Kalau orang tu takbagitahu aku, sampai sekarang dia akan tipu aku dengan ayat "Saya takde perempuan lain. Saya sayang awak sorang je. Saya busy. Taksempat nak text. Saya mintak maaf. Saya janji saya akan text awak selalu lepasni" *gaya suara azwan ali* haha aku dah boleh hafal la siot ayat dia. Alahai. Kenapa mesti bohong aku? Susah sgt ke nak cakap "awak, saya ada orang lain" susah sgt ke nak mengaku? Sampai perlu ada orang lain yg bgtahu aku tentang perkara ini? Mengapakah oh mengapakah? Bila aku tanya dia takngaku. Siap sumpah demi Allah bagai. Perlu ke semua tu? Perlu nak tawar diri kena laknat dengan Tuhan semata mata nak menipu aku? And that girl salahkan aku wadefak mayn kau siot yg kacau pakwe gua pehal kau nak salahkan aku eh sieeyyynya tapi hm lantaklah. Atleast aku dah bebas dari segala penipuan. Aku taktahu nak ckp mcm mana. Nak cakap aku sedih, yes. Aku sedih. Dah kena tipu kot. Takan happy pulak kan?  Maruah aku mcm dipijak pijak. Dia memperbodoh bodohkan aku. Aku tunggu text dia everydayyy. Tp dia jarang text aku. atas alasan, busy. Busy. Busy. busy menggatal dengan perempuan lain. Haha. Aku sedih. Sumpah. Aku setia. Aku try sedaya upaya aku untuk jaga perasaan aku. tp dia, dia buang aku mcm tu je. dia buang segala galanya mcm tu je. Haih apa yg boleh gua buat, gua dendam je ah. Haha. Ni bukan pertama kali dia tipu aku. dah banyak kali. tp aku still maafkan dia. Takcukup ke semua tu? Haha tak eh. Sorrylaa. Masa tu dia pakwe aku. bukan suami aku. Tapi kalini apa yg dia buat... terlalu melampau. aku bukan malaikat. Aku manusia biasa. Aku takdapat maafkan dia mcm tu je. Yes. aku jahat. Dalam hati aku penuh dengan dendam. Dia buat hidup aku merana. Takmerana sgt lah tp merana ah jugak. Boleh aaa. Dia ubah aku jd manusia yg lebih ego. Wakaka bajet siot tapi tulah hakikatnya. Hati aku perit. pedih. tapi dia ada rasa mcm tu? Takde. Diakan dah bahagia. kan. haa baguslah. aku harap, dengan berkat dia bunuh hati aku ni, dia dapat hidup bahagiaa selama lamanyaaa. haha baik au gua still mendoakan dia wkwk mendoakan ke. Wakaka.

Okay Ridzwan. Thanks for everything. Kau boleh buang aku. Tapi jangan buang kenangan kita. Cukuplah kau sakitkan aku dgn membuang aku. jgn seksa aku dengan membuang kenangan kita. Assalamualaikum. 

Thanks and ByeBye :)