Assalamualaikum ;*
Heyya yuollsssss. Haha okay kita bukak buku baru tutup cerita lama. Eh? Haha dah lah. Yang lepas tu lepas. Pi lantak lah dgn alien alien tu.
Haha okay nak cerita ni..... aku rasa kan. Hehe rasa je. Rasaaa je laaaaaa......... aku suka dekat someone ni. I mean sukaaaaaaaa gila. Omg idk kenapa aku takpernah perasan dia sebelum ni. Dia form4 jugak. Tinggii. Handsome! Wuuuuu hehehe. Awak, ni saya cerita pasal awak ni. Awak takkesah kan? Sorry tau sbb saya famouskan awak? :)
Why him? Entah. Dia pendiam. Susah tau nak dekat dengan dia.... selalu perhatikan dia dari jauh je. Tu pun segan sgt nak tgk dia. Sbb dia tahu aku suka dia. K ini semua kerja kengkawan aku kengkawan dia. Semua madah nak ejek ejek aku bila aku ada berdekatan dgn dia ecewah haha. Tapi haa mcm tu lah. So how aku nak berhai hai kalau aku malu tahap karma? Perasaan tu bila kau nampak crush kau, kau takboleh lepas pandang. Kau akan tengok je dia sampai dia hilang dari pandangan kau. Haaa and perasaan tu bila kau lalu sebelah crush kau or korg punya mata bertentang mata peh masatu rasa dupdapdupdap mcm nak pecah dada. Okay tu yg aku rasa. Aku taktipu. betul. Dulu masa dgn ex pun aku taksegila mcm ni. Mgkin ada. Tp.. entahlah. Aku pun dah lupa senanya.
Okay masalah sekarang ni........ dia mcm taklayan. Tp dlm masa yg sama... dia bg harapan. How eh nak ckp? Hm dia pernah lambai aku. And yes aku rasa segala organ dalaman aku mcm nak terkeluar je. Haha eksaited k.... eksaited sgt sgt. Then aku selalu makan ngadap dia... haha pervertnya aku! Haha lantaklah. Dah aku suka dia. Lgpun dia kan single. So what baby~~
ada org kata "wei muka dia terlalu baik doww untuk kau" hahahaha seriously? Muka aku jahat sgt eh? Eh hehe takmo ah cmtu. Biar muka jahat asal hati baik. Eh? Haha. Ada yg sokong aku suka dia. Sbb dengan cara ni je aku boleh kisah lama ak. And yes, Alhamdulillah aku bersyukur sgt sbb aku mmg betul betul dah tinggalkan kenangan lama. Tapi dendam still ada tau! Haha. yep aku happy. Happy sgt. Thanks awak sbb jadikan diri awak tu as crush saya. Atleast saya boleh lupakan kisah lama saya. Awak berjaya tau buat saya happy. Yeay! Tepuk tangan ramai ramai yok. Wuuuuuuu~~
Aku tahu dia taksuka aku. And bila org tanya "acane kau tahu dia taksuka kau? Dia ada cakap?" Memanglah takde. Tapi aku sedar siapa diri aku. Dia tu handsome tinggi putih smart haha perfect lah. Aku ni pulak.... dah lah taklawo. Pendek. Gelap. Gemuk. Cuma comel ah. Haha~ haa takan dia nak suka aku kot en.... haha takpelah awak... aku takberharap yg dia reply suka aku ni. Aku dah biasa dah ss ni. Crush aku takpernah suka aku balik. Tapi jujur aku ckp. Aku happy dgn life aku sekarang. Mgkin taksehappy dulu. Slow slow lah kan? Org yg happy sekarang tu pun taksemestinya berpanjangan. Dengan cara ni aku move on slow slow. Biarlah org nak ckp apa. Hem ;)
aku rasa ayat aku semua dah tunggang langgang. Eksaited lah katakannn. Haha tadi.... haha takmo ceritalah. Malu woi hahahaha. Biar aku simpan kenangan ni je lah eh? Hehe.
Awak, andai kata awak baca blog saya ni which is saya rasa awak takan baca kot sbb awak bukannya tahu blog saya kan? -,- haha kita kenal pun tak sgt. Awak jgn marah eh? Saya taktahu nak luahkan perasaan ni kat mana. Kalau dekat twitter nnt awak baca kengkawan awal baca hesh malu tau. Saya nak pandang awak pun dah cukup malu. Hehe..... oh btw, awakk, saya nak ckp yang.... sayasukaawaksangatsangat ><


